Jump to content

Goalie

Members
  • Content count

    13938
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Goalie last won the day on June 9

Goalie had the most liked content!

About Goalie

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 07/12/1985

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Anywhere But Here

Recent Profile Visitors

2578 profile views
  1. Goalie

    Around the NHL 2017/2018

    Salary cap means they almost have to move some money out. Not a few hundred grand either.. A few million... Myers Perreault makes the most sense cap wise.
  2. Goalie

    Around the NHL 2017/2018

    I like Perreault also but.. Hes paid 4 plus... Hes hurt lots... Hes on the wrong side of the age group.. Hes not part of the future. I think Perreault by himself gets you a 2nd rd pick.. Maybe 2 of them. 2 2nds. Throw him in with Myers and likely get a decent first.. I do see a fit with Edmonton.
  3. Goalie

    Around the League: 2018 Season

    I dunno. Would i bring him in? Probably but part of me would question if theres any point in doing that. Theres gotta be some red flags there.. Hes been on 4 teams now and has been let go everytime. I dunno. I guess experience is important but... Im wondering if perhaps experience is over rated at times.
  4. Goalie

    Around the NHL 2017/2018

    Ive heard talk of Myers Perreault/Petan/Dano for Klefbolm and 10th overall but.. Its just talk. Normally it seems when they talk about Jets trades they dont happen.. When they don't, it does. . Nobody guessed the Kane Bogo trade and none of them had a clue about Stastny either
  5. Goalie

    Wrestling

    Cuz hes not Drew Galloway.. He doesn't have the drive. Enzo was over AF.. Cass was just there. Without Enzo, Cass is just a tall guy with no personality. Enzo is a POS but he was a massively over POS.
  6. Goalie

    US Politics

    People know that this zero policy rule was implemented by Republican Jeff Sessions in April of this year right?
  7. Goalie

    Wrestling

    I dunno. It depends what he does moving forward . But sounds like he was a huge pain in the ass. He brought guys back because money.. Cass hasnt drawn ****.
  8. Goalie

    Wrestling

    For sure. But it sounds like their personalities were the problem. Plus stupidity.
  9. Goalie

    Wrestling

    BTW, only marks get offended when someone calls them a mark. Like a Star Wars geek who cant get over the fact that the New Star Wars isn't catered to them.
  10. Goalie

    Wrestling

    Most NXT talent have worked the Indies for years. Enzo and Cass got called up cuz they were insanely over. Perhaps it went to their heads.. But i feel if a guys a ******, hes a ******. Age is irrelevant
  11. Goalie

    Around the NHL 2017/2018

    Theres Blake down at 8th. Helle 2nd in Vezina Chevy 2nd in GM. Connor 4th in Rookie.
  12. Goalie

    Around the NHL 2017/2018

    TSN has 5 channels. They will have FA Frenzy on the main one for sure. But Spoiler Warning... Nothing exciting happens on July 1st.. Perhaps Jets will announce some extensions but... Its all hype.
  13. Goalie

    Wrestling

    http://rajah.com/node/62951 More on Cass. Turns out hes kind of a ******. RIP Vader tho. Definitely one of my Favs from the 90s... Guy was so tough.. Got his eye ball knocked out in a match with Stan Hansen, popped it back in and wrestled another 12 minutes. That can be found on YouTube. Hopefully hes remembered as being the first big man to do a moonsault but i feel most will remember him as the guy who was the opponent of Cactus Jack when he got his ear ripped off.
×